جدید ترین اخبار نظامی را اینجا بخوانید
بروز ترین اخبار نظامی ایران وجهان را اینجا بخوانید

موشک بالستیک میان برد DF-25 ، جدیدترین موشک بالستیک چین به شمار می رود که اخیرا تصاویری از آن منتشر شده است. برد این موشک در حدود 3200 کیلومتر تخمین زده شده و می تواند با سرعت 7 کیلومتر در ثانیه حرکت کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

مسکو در راستای اجرای قرارداد نظامی خود با افغانستان و هند، 3 هلی کوپتر از نوع "می 17 وی 5" به ارتش افغانستان و 19 فروند از همین نوع به هند تحویل داد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: بررسی ها نشان می‌دهد هر فردی که در دوران سربازی‌اش موفق بوده، در دوران پس از سربازی و زندگی آتی نیز از مدیران موفق بوده همانطور که امروز شهردار، استاندار، وزیر و وکیل ما با همان نظم و انضباطی که در پادگان بوده، مدیریت می‌کنند و آن را در حوزه مسؤلیت خود اعمال کرده‌اند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

رییس جامعه اطلاعاتی امریکا با حضور در سنا شرح داد که چگونه توافق ژنو برآورد اطلاعاتی این کشور از برنامه هسته ای ایران را تغییر داده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

نیروی هوایی ارتش اقدام به طراحی و ساخت جت‌ آموزشی در قالب پروژه «کوثر» کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

 دهم شهریور 87 «پدافند هوایی» از «نیروی هوایی» ارتس جدا شد تا در قالب یک قرارگاه مستقل، فرماندهی تمامی یگانهای پدافندی نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، بسیج و ... را برعهده بگیرد تا همانطور که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند، «پدافند هوایی در اولویت اول» باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

رادار گاما یک مجموع راداری آرایه فازی فعال سه بعدی "UHF" در باند "L" است که وظیفه جستجو و کشف اهداف هوایی شامل پرنده های بال ثابت با سطح مقطع راداری پایین و بالگردها، موشک های کروز و مهمات هدایت شونده و همچنین موشکهای بالستیکی را بر عهده دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

یکی از حوزه‌هایی که ایران در 35 سال پس از انقلاب پیشرفت زیادی در آن داشته، حوزه ساخت تجهیزات و سامانه‌های نظامی است که جمهوری اسلامی را به قدرتی بازدارنده در برابر تهدیدات همه جانبه خارجی تبدیل کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 1052
بازدید کل : 28206
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1