جدید ترین اخبار نظامی را اینجا بخوانید
بروز ترین اخبار نظامی ایران وجهان را اینجا بخوانید

ورود به خدمت اولین شناور از نسل جدید ناوشکن های ساخت چین مجهز به رادار آرایه فازی فعال مشکلات جدیدی را برای جنگنده اف 35 به وجود خواهد آورد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

در مقابسه با زیردریایی های اتمی، زیردریایی های دیزل الکتریک کم صدا تر بوده و دارای پنهان کاری بیشتری هستند به همین خاطر دست برتر را در اختیار دارند و این قابلیت‌مهم و استراتژیک، می تواند مشکلات بسیار بیشتری را برای نیروهای مهاجم به وجود آورد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

موشک ضد کشتی مدل NSM ساخت نروژ تست موفقی را بر علیه یک شناور قدیمی نیروی دریایی این کشور پشت سر گذاشت. این موشک از یک سرجنگی 125 کیلوگرمی بهره می برد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت یکپارچگی گروه های مقاومت در برابر رژینیروهای آمریکایی را با پهپادها تحت نظر داریم/ مقاومت فلسطین از سوریه حمایت کندم صهیونیستی گفت، گروه های مقاومت فلسطین باید اتحاد خود را حفظ کرده و در کنار سوریه بأیستند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

بازدید فرمانده معظم کل‌ قوا از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه، فرصتی بود تا با نسل جدید هواپیمای بدون سرنشین شاهد 129 آشنا شویم. پهپادی که تجهیزات الکترونیکی و موشک های نصب شده روی آن، ایران را به بالاترین رتبه های ساخت پهپاد رزمی در دنیا رسانده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M

از موشکهای کوتاه برد تاکتیکی تا موشکهای بالستیک برد بلند قاره پیما و همچنین موشکهای کروز حمله به اهداف زمینی موجود در ارتش چین، همه در اختیار سپاه دوم توپخانه این کشور قرار دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط REZA M
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 735
بازدید ماه : 876
بازدید کل : 28030
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1