جدید ترین اخبار نظامی را اینجا بخوانید
بروز ترین اخبار نظامی ایران وجهان را اینجا بخوانید

در نتیجه ساخت «هدی» ضمن خدمات دهی به تعداد زیادی کاربر، دقت مکانیابی به صورت آنی تا شعاع 30 کیلومتری ایستگاه، بالغ بر چند سانتیمتر و تا شعاع 150 کیلومتری آن در حد یک متر است. این میزان بسیار بالای دقت، هم برای فعالیت های نظامی، امنیتی، پلیسی و هم برای امور غیرنظامی کاملاً کافی است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:,,,,,,,
ارسال توسط REZA M

بیش از 100 شرکت داخلی توانمندی ها و دستاوردهای خود را در نمایشگاه بزرگ توانمدی‌های صنایع هوایی و فضایی کشور در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 شهريور 1392برچسب:,,,,,
ارسال توسط REZA M

غیر از کشورهای مشهور در زمینه تولید تجهیزات رزم زمینی، بسیاری از ارتش‌ها در اقصی نقاط جهان تلاش کرده‌اند در عرصه‌هایی چون تولید توپ‌های خودکششی موفق ظاهر شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:,,,,,
ارسال توسط REZA M

نحوه چینش لوله‎ها در راکت‎اند‎از ‎ایرانی "رعد" مشابه راکت‎های ضدزیردریایی موجود در بیشتر شناورهای رزمی ‎است. به نظر می‎رسد مزیت عمده آن امکان پوشش ناحیه‎ای دایروی حول نقطه هدف باشد که برای انهدام اهداف زمینی که دارای نقطه تمرکز هستند، مفید است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:,,,,,,
ارسال توسط REZA M

هزینه کل پروژه گلوبال هاوک در حدود 10 میلیارد دلار بوده و در حال حاضر قیمت هر فروند از این پهپادها به همراه هزینه های عملیاتی آن در حدود 222 میلیون دلار رسیده و آن را به گران ترین پهپاد عملیاتی جهان بدل کرده است. این پرنده غول پیکر قرار است جایگزین هواپیمای شناسایی با سرنشین "U-2 " شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,,,,,
ارسال توسط REZA M
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 999
بازدید کل : 28153
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1